fredag 27. august 2010

Märtha våger å være seg selv

Prinsesse Märtha Louise er ei flott dame! Hun tør å gå sine egne veier, til tross for at hun vet at alt hun gjør analyseres og diskuteres av media og folket. At Märtha likevel gjør det som føles rett for henne har jeg stor respekt for. Engleskolen hennes har fått masse pepper, men hun står på videre med rak rygg. Jeg skulle ønske jeg selv kunne være like sterk som prinsessen og gjøre det jeg har lyst til uten å la kritikere ta motet fra meg.

Nå er det noe så enkelt som hårfrisyren hennes som får kritikk. Jeg synes hun er fin.

Märtha har en så nydelig utstråling at hun alltid ser flott ut, synes jeg. I tillegg har hun et vinnende vesen og har omsorg for sine medmennesker. Kan man egentlig forvente mer? En prinsesse er også et menneske med egne behov og ønsker. Hun kan ikke gjøre alle fornøyde uansett, så jeg synes hun gjør det eneste rette: Hun er seg selv.

Stå på, Märtha! Du er et forbilde for mange som kanskje også har lyst til å gå andre veier enn det folk rundt dem synes er riktig.

2 kommentarer:

  1. Synes ho var veldig fin på håret jeg :)

    SvarSlett
  2. Ja, det synes jeg også! :)
    Märtha fortjener mye mer ros enn hun får, hun kan gjerne framsnakkes i bøtter og spann.

    SvarSlett